Η εταιρεία ΘΕΡΜΟΓΡΑΜΜΗ σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε ένα προϊόν εντός 14 εργασίμων ημερών. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή ενός προϊόντος, θα πρέπει να επιστραφεί στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, με πλήρη τη συσκευασία του, όλα τα συνοδευτικά του καθώς και την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο πώλησης.
Για την επιστροφή του προϊόντος δεν υποχρεούστε να ανακοινώσετε τον λόγο για τον οποίο επιθυμείτε επιστρέφετε το προϊόν, εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε το προϊόν. Το μόνο που σας επιβαρύνει, είναι το κόστος επιστροφής του ή των προϊόντων στην έδρα της εταιρείας ΘΕΡΜΟΓΡΑΜΜΗ.
Σε περίπτωση που ένα προϊόν έχει επιστραφεί σε διαφορετική κατάσταση από την αρχική του, η εταιρεία ΘΕΡΜΟΓΡΑΜΜΗ έχει το δικαίωμα να παρακρατήσει ένα πόσο για να επαναφέρει το προϊόν στην αρχική του κατάσταση ή να αρνηθεί την επιστροφή σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί κατεστραμμένο. Σε περίπτωση καταστροφής του προϊόντος κατά την επιστροφή, η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη και το προϊόν αποστέλλεται πάλι στον πελάτη με έξοδα του ίδιου, καθώς η ευθύνη μεταφοράς του προϊόντος κατά την επιστροφή είναι του πελάτη.
Εάν δεν επιθυμείτε την αγορά κάποιου άλλου προϊόντος, η εταιρεία ΘΕΡΜΟΓΡΑΜΜΗ είναι υποχρεωμένη να σας επιστρέψει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το ποσό αγοράς στο ακέραιο, εντός 10 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος, παρακρατώντας τυχόν προμήθειες τραπεζών.
Η εταιρεία ΘΕΡΜΟΓΡΑΜΜΗ σας δίνει τη δυνατότητα ακύρωσης μίας παραγγελίας εντός 24ώρου από την ημερομηνία παραγγελίας του εκτός εάν το προϊόν έχει μεταφερθεί εκτός της εταιρίας στον μεταφορέα, από όπου θα κάντε κανονική παραλαβή και έπειτα ν ακολουθήσετε τη διαδικασία επιστροφής που αναγράφεται παραπάνω.
Συνέπειες υπαναχώρησης
Προϊόν που επιστρέφεται με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη και όχι με μεταφορά της εταιρεία ΘΕΡΜΟΓΡΑΜΜΗ, επιστρέφεται με κίνδυνο του πελάτη. Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και με τυχόν απομείωση της αξίας του προϊόντος, για την διαπίστωση της οποίας η εταιρεία ΘΕΡΜΟΓΡΑΜΜΗ επιφυλάσσεται μέχρι την παραλαβή του επιστρεφόμενου εμπορεύματος. Εφόσον παραληφθεί το προϊόν και ελεγχθεί για τυχόν απομείωση της αξίας του, θα επιστρέφεται στον πελάτη το σύνολο του ποσού με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο αυτή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί με αυτόν.
Ο καταναλωτής έχει την υποχρέωση να διαχειρίζεται κάθε προϊόν που παραλαμβάνει, με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε το προϊον και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει η λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, με διαφορετικό τρόπο δεν θα γίνεται δεκτή. Επομένως, ενδέχεται να υπάρξουν επιβαρύνσεις στον καταναλωτή με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό δεν γίνεται αποδεκτή.
Η εταιρεία ΘΕΡΜΟΓΡΑΜΜΗ δικαιούται να παρακρατά από τον πελάτη μέσω του επιστρεφόμενου προϊόντος, τα μεταφορικά έξοδα, όπως και τυχόν αποζημίωση ή και αμοιβαίο συμψηφισμό σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη.
Σύμφωνα με το άρθρο 4 § 10 ν. 2251/1994 το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται:
- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν κατασκευαστεί με βάσει τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και εξατομικεύσεις ή που είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.
- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. φίλτρο νερού, κ.λπ.).
- Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, καθώς υποχρεούται ο πελάτης να καταβάλει ανάλογο ποσό με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης